På’t igen

image

När man vaknar upp hos sin syster och hittar en extra mobil i väskan så är det lika bra att dricka rose som frukost. Trevlig kväll igår. God mat och mycket dryck och dans så kan man nog sammanfatta kvällen.

Min bästa barndomsvän och jag kände oss som tonåringar igen. Att jag måste tagga om för ny fest med den andra barndomsvännen känns väl så där. Ringde Big och frågade om vi ens pratade igår, hade visst ringt. Tre gånger! Nu var han i grannkommunen men han hämtar mig när han kommer. Sitter just nu i leopardbh och röda genomskinliga spetstrosor och kollar när syster med man försöker bygga lite. Känner mig som Tabita på rymmen.

Kab även meddela att jag igår målade som fan och tappade tid och rum. Vid fem ringde jag exet och frågade varför han inte hämtat dottern. Skulle hon inte vara med dig fick jag till svar. Att han inte haft henne en enda helg sen i mars tänkte han inte på. Tur jag har en pappa  som ställer upp. Sa jag att jag tycker exet är ett stolpskott? Fick det bekräftat av han bror med fru igår, tiil och med dom tycker han är märklig. Näää nu over and out.

5 thoughts on “På’t igen

    • Riktigt rolig. Min kompis är bäst på alla vis. Jag är glad att ha henne i mitt liv. Hon har haft det riktigt jobbigt men är så rolig så hälften vore nog :).

  1. Ett inlägg med perfekt röd tråd…Enda man kommer ihåg är kombon leopard med genomskinligt rött..Ytterst märkligt allting, så tolkar det som att gårdagskvällen var lattjo!! =D

    • Hydraul, du är av manliga släktet, inte konstigt du bara kommer ihåg rött, leopard och genomskinligt *host*

Kommentera

