Omåttlig i allt

image

Skulle handla någon topp bara och hjälpa dottern att shoppa. Hittade snabbt mina två toppar och sen gick vi till en annan affär, det var då det började gå utför. Hade halva affären med mig i omklädningsrummet och jag var tvungen att bara välja några plagg jag gillade. Sen struntade jag i det också.

Får man skylla på irritation? Min dotter har sämst smak, vill bara ha killkläder och hon gnäller heeela tiden. Blev tvärless och sa att hon får köpa vad hon vill bara brorsorna godkänner det. Sen drog jag igång igen. Helt plötsligt blev alla hungriga och efter maten tappade dom geisten och gick och la sig att sova i bilen.

Jag shoppade vidare och kom hem med sju toppar, två byxor, en kjol, två behåar och ett skärp. Smågrejerna räknas väl inte ;). Hade i alla fall gärna shoppat en dag till!

Nu är kidsen på bio och jag sitter i lägenheten med ett glas vin och njuter av tystnaden.

6 thoughts on “Omåttlig i allt

Kommentera

