Joråsåatte

Den här helgen blev kanske lite udda och den är inte slut än. Sitter just nu uppe i fjällvärlden efter ett impulsbeslut.

Igår började det bra med god mat och vin med jobbet, sen hamnade jag visst hos syster och därifrån hämtade MNK mig vid elva. Vad som hände sen är också en historia för sig. Man kan sammanfatta det som så att jag åtminstone har halvsovit medan han spelat Diablo!! Dessutom har det ringt fyllare och han åkte iväg och hämtade fyllare i Finland! Sen fortsatte han spela till sex i morse för att vakna vid elva och fortsätta. Jag sov i omgångar och kollade lite fotboll innan jag vid tretiden tyckte att jag ville ha skjuts hem.

Ångest för att jag sovit bort halva dagen och en kebabtallrik senare så tackade jag ja när Big frågade om jag skulle hänga med på en roadtrip. Så efter drygt fyra timmar på rull sitter jag och glor på skitig snö och väntar på att han ska bli klar med sitt. När jag kommer hem vet jag inte. Det enda jag vet är att jag vill frossa godis i stora lass :).

Nåja så kan det gå när inte haspen är på. Dagens bekräftelse är ändå att jag återigen inser varför jag inte är intresserad av mer med MNK. Skulle bli komplett galen!

6 thoughts on “Joråsåatte

Kommentera

