Åldersnoja?

Tydligen är det något sånt jag lider av just nu och framförallt jagar jag rynkor. Det började när jag hade problem att göra mina eyeliners. Där det förut gick att göra en kråkspark blir det nu en s-kurva. Jag har provat allt. Lägga den högre, ser retarderad ut, jag har provat lägga den under, ser deprimerad ut. Lägg till lite allergisk utbrott då ögonen ser mosiga ut.

Oooja jag har googlat både botox och fillers och allt annat jox. I-lands problem ja visst! MNK driver gärna med mig om hur gammal jag är så nu är det Big som plockade pluspoäng. Han kom förbi i natt och vi låg och surrade och av någon anledning berättade han om en kvinna han sett som ham gissade var i min ålder men det visade att hon var mer i hans ålder.

Jag började genast pladdra om mina nojor och om han inte tyckte att jag rynkat till mig de sista åren. Han ba äääh det är ju bara lite patina, det ser bra ut! Jag var på väg att fria på stående fot. Somnade som en stock efter det ;).

Men på allvar så har jag liksom aldrig brytt mig, men nu! Så antingen får jag börja botoxa mig eller dejta äldre män. Det sistnämnda är jävligt mycket billigare så. …

7 thoughts on “Åldersnoja?

  1. Känner igen mig sååå.. Tycker jag har massor av skrattrynkir vid ögonen och fått tuffsar av gråa hår. Och råkade titta mig själv i spegeln bakifrån i ett provrum och dog av alla celluliter!! Förfallet har kommit.. Men jag tror att männen inte bryr sig lika mkt. Får intala mig det iaf!

  2. Skärp dig!
    Jag såg bilden från femtioårskalaset och du är snygg som fan. Vem bryr sig om en rynka eller två? Man kan vara vacker trots att man blir äldre. 😀

Kommentera

