Ur trafik

Jag lever men bara nätt och jämnt men framförallt irl. Det är mycket med jobb, trulig tonåring, sjuk mormor och annat som inte passar här. Träning, pojkar, krånglande rygg och sånt är som vanligt. Trötthet och stress lockar INTE fram mina bästa sidor nånstans! Så fokus på att styra upp det, dvs inte så jävla lätt!

Har bannlyst mig själv från bloggvärlden så jag hinner göra det jag ska OCH vila. Iofs har jag tagit mig i örat och håller mig hyfsat borta från sociala medier generellt, FB på jobb och liiite koll iaf ;).

Förstår att samtliga ligger sömnlösa och funderar över mig och mitt extremt händelsefulla liv ;). Nu ta tag i renoveringar och skit! Längtar till några extra dagars ledigt nästa vecka.

Syns på andra sidan ♡♡

10 thoughts on “Ur trafik

Kommentera

