Väck mig när det är över

Jobbade hemma idag, gick så där. Hyfsat men hjärnan är inte med mig riktigt. Gav upp mot eftermiddagen och slängde mig på soffan och matade in värsta spellistan av serier så mååånga timmar blev det och mot slutet av Lone Ranger (låååång film) så drog jag på gymmet bara för att göra något.

Jag äter konstant. Choklad är liksom min grej men idag har jag toppat mina behov med det absolut bästa. Polly bilar, ursäkta varför i hela helskotta har jag inte ätit det förrän nu…mina favvogodisar i kombination kan ju inte bli bättre, och 88:an i paket som efterrätt. Bara för att det är gott och för att jag vill. Trött och seg jag i kombination med stress, höst och världens sämsta hy…förstå att det krävs krafttag för att överleva och tydligen har jag hittat recepet ;). Något dåligt samvete för frosseri och trötthet samt för att jag såååå ofta promenerat till jobbet, hände väl sist i augusti, så ska jag göra just det i morgon. Big har fått order att väcka mig. Min kollega ringde som ett brev på posten och frågade om inte jag skulle gå för hon ville göra det. Så nu lär det bli av.

Annars är här som det varit sista veckorna. Stress, trötthet, massor med jobb. Det nya som hänt är att den första snön har kommit så om ungefär ett halvår kommer jag väl gå ur idet ;). Nu är jag så förbannat less på att vara trött och seg så jag undrar hur i hela guds frid jag ska överleva så länge??

11 thoughts on “Väck mig när det är över

Kommentera

