Turistjavisst!

Snabbupdate. Gårdagen tillbringades på stan. Kom iväg sent typ närmare två vilket inte var tanken. Såg någon kille som sjung här i Vällingby som jag inte hade någon aning om vem det är men han spelas visst på radion. Nollkoll.nu. På stan mötte vi idolgänget och sonen skulle givetvis surra och fota. Jag hade inte fattat vilka det var eftersom jag inte följer Idol alls.

Typiskt turistdag och bara passera plattan, Kungsan, Hötorget, Stureplan och ner på Strandvägen och kolla in Margareta Krook. Dramaten i all ära men henne vill man ju se ;). Käkade på Pizza Hut så det är avprickat på listan. Fötterna värkte och jag somnade nog klockan 21 igår.

Idag ska vi ta oss ner på Grönan och trängas. Känns så där lagom skoj. Men vad gör man inte för att ungjäkeln ska va nöjd och få en överraskning. Sen får vi se vad som händer.

Igår tänkte jag möta upp med MiauMiau men vi var ju så förbaskat sena så vi hann inte. Skulle även möta upp med gamla killkompisen men jag sket i det också var duktigt less att vara på stan. Idag var tanken att möta upp med Blondie men vi flyttar det till i morgon i stället när vi är utan planer.

Jag tror jag kommer överleva detta men det är inte helt säkert.

6 thoughts on “Turistjavisst!

Kommentera

