Just nu

image

Kom inrusande hos frissan efter att ha smitit tidigt från jobbet. Nu är ja less på hela mig. Håret hade tråkig färg, samma frisyr i säkert två månader. Informerade att jag vill ha det rödaste som finns och inte mesigt eller lila, inte heller de vanliga röda färgerna. Onaturligt ska det va och frisyren ska vara annorlunda. Sitter nu med en vanlig rödfärg i botten och under folien gömmer sig onaturligt knallrött. Frisyren i övrigt vet jag inte vad det blir.

image

Beställde lite mat oxå när de ändå skulle hämta. Bra service här :D. Frissorna sitter och äter medan jag sitter under rymdskeppet. Undra om jag gått på samma ställe för länge ;).

Tilläggas kan att jag sexchattat som bara den. MNK meddelade att han förväntade något att läsa när han vaknade i em. Jo tack, det får han ;). Vi försökte få till en träff men det verkar omöjligt närmsta veckan.

9 thoughts on “Just nu

    • Ville ha ännu rödare. Det blev rött men jag vill ha en rödfärg som syns på en kilometers håll!! Tror jag vågar massor bara för att jag faktiskt passar i det mesta både rött, mörkt och ljust. Sen är det lättare när man har kort hår det bli inte speciellt risigt även om man misshandlar håret med olika färger.

      Ska försöka få till en bild som funkar, men nu packa och göra sig iordning 🙂

  1. Åh, bildbevis på det där håret, tack. Mitt barr har sett ut likadant i flera år och min sambo hotar med skilsmässa om jag skulle göra några förändringar, så jag lever genom andra på just den punkten. Man vågar ju inte ta några risker. 😉

Kommentera

