Å där försvann den där helgen

Åh fan är helgen nästan slut? Vad hände liksom. Här hände det inte speciellt mycket. Vaknade tidigt både igår och idag. Igår red jag, fabriksåterställde mobilen för att ge fanskapet en chans till, sorterade tvätt och kastade massor med kläder. Precis ALLT för att undvika veden ute på gården. Milslånga FB-trådar. Jag som inte är speciellt hård att hänga där och skriva. Hela eftermiddagen och kvällen satt jag och fipplade med datorn. Började göra granola bara för att. Big kom förbi vi surrade och såg en film och sånt… Lovar att jag somnade tidigt igår.

När jag vaknade i morse skickade jag ett meddelande åt andra sonen om han var redo för vedhögen och det var han visst det. Så det har vi roat oss med hela dagen. Burit, klyvit och staplat. Sopat och städat efter oss. Nu är det gjort!!! Attackgetningar har gjort allt för att förstöra arbetsfriden. Den ungen är sinnessjukt hysteriskträdd för getingar, höll på att pissa ner mig av skratt.

Strax middag hos pappa och så är väl helgen slut va? Föresten så har vi kollat och lyssnat några varv på denna låt. Skrattade så jag dog och den seriösa videon gör ju inte saken bättre :D.

4 thoughts on “Å där försvann den där helgen

Kommentera

