Snällare idag

Ältande och en god natts sömn gjorde susen. Dagen har varit bättre trots ont. Kommer från behandling och nu känns det som om mitt bäcken är på plats. Hoppas, hoppas, hoppas det håller i sig.

Mentaliteten idag är att allt löser sig. Alltså är jag mer som vanligt :D. Men helst hade jag haft en gigantisk påse godis och sen hade jag legat i soffan och kollat film. Ska trycka i mig några värktabletter och bara vila och dricka vatten. Jag tror jag var igång för fort förra gången så därför vred sig allt på fel plats igen.

MNK är tillbaka i stan meddelade han idag, kort och intensiv jobbsejour för hans del. Om vi ses eller inte är oklart och så drar jakten igång åt måndag och då är det tack och hej till alla dårar som ska springa i skogen eller sitta på pass och skuta på allt som rör sig i ivern att få lite storvilt.

Nå mer vill jag inte bara säga att jag inte är en subba, mer än vanligt alltså.

6 thoughts on “Snällare idag

  1. Känner igen det där inlägget i mitt liv just nu. Bäckenet, få behandling och det där med jaktkille… Hoppas behandlingen hjälpte! Och att det blir bättre!

Kommentera

