Nu balanserar vi upp saker

Balans i allt eller hur! Känner att mitt så kallade ”vuxenliv” fått får mycket fokus och det är ju inte det enda som händer och sker. Jag måste säga att jag faktiskt välkomnar arbete och rutiner. Mest sov-, mat- och träningsrutiner.

Förra veckan började jag ta tag i min 16:8 fasta, det gick lite si och så med det. Jag bör sluta äta klockan åtta på kvällen men när jag tränar sent måste jag äta annars dör jag av hunger. Funderar på om jag borde köra en kombo med heldagsfasta. Idag när jag ändå är hemma så skiter jag i att äta helt enkelt. Ska äta lite i kväll för att sedan äta vid lunch i morgon och hipsvips får jag en 36 timmars fasta. I skrivandets stund skickar min far om jag skulle äta hos morsan. BRA att jag glömt att jag skulle göra det. Hm…får väl åka dit och äta och strunta i att äta i kväll.

I vilket fall som helst smyger jag igång med PF för att ta tag i resten från september då jag ska köra en detoxkur och rensa systemet från sommarens alla synder gällande mat och alkohol. De andra synderna får jag väl stå tillsvar för inför gud eller nåt.

4 thoughts on “Nu balanserar vi upp saker

Kommentera

