Zombie

Det där förbannade mötet i kombination med nattliga aktiviteter har förvandlat mig till en zombie i dagarna två. Igår var jag totalt utslagen, idag är jag inte ett dugg bättre. Jobbet var en plåga i den meningen att jag inte kunde fokusera och organisera mig alls.

Syrran tvingar iväg mig på gym ikväll, känns inte roligt alls. Men tur man har en som tvingar en när man är totalt dränerad. Då gör man nåt iaf. Fick hem ett gigantiskt paket med kläder och skor idag. Faran med att vara uttråkad i kombination med rea! Några plagg åker tillbaks, bland annat ett par assnygga röda moccapumps som var så skyhöga att jag hade behövt stavar för att ta mig fram. Sällan man enbart kan sitta stilla en helkväll på en barstol utan att åtminstone gå på toa. Synd för dom var jeflars najs annars.

4 thoughts on “Zombie

Kommentera

