Både bra och dåligt

Dagen känns som en transportsträcka inför morgondagen. Ändring i dagsschemat var att jag var och red för stallägaren fick rycka ut och jobba. Ett rejält dressyrpass med fokus på lösgjorda sidor och lyssna för hjälperna, kvickt. Det gick riktigt bra och tillslut var både han och jag nöjda och svettiga.

Sen har det kroppsskrubbats, rakats och ansats på mig…lite BUS på det. Hann precis bli klar och få på mig trosor och bh innan exet och dottern kom in. Typiskt mig att springa runt naken när jag är ensam hemma.

Lite umgänge med barn och nu landade jag i soffan med en drinkar. Film och godis på det.

Dagens bästa är att jag ställde mig på vågen och jag är nästan tillbaka där jag var innan jag släppte alla hämningar.

Dagens sämsta är MNKs statusuppdateringar från Sthlms trippen. Svårt avundsjuk på uteserveringar och kalla öl med start före lunch.

Men i morgon styr jag skutan mot Luleå för förfest och sedan premiär för mig på western farms säsongsavslutning och Stiftelsen. Det blir bra det 🙂

2 thoughts on “Både bra och dåligt

Kommentera

