Sommar och sol och koskit i hagen…

Idag dök den där sommarvärmen upp igen. Men det är ju det där med moln som kommer och går. Syster och jag skulle lägga oss och sola vid älven och snacka skit men hamnade på ett bad som vi plankade in på ;). Surrade lite med folk och spanade på den där snygga killen som är ögongodis så det smäller om det. Lite shopping och sen gav vi upp för molnen jävlades hela tiden. I stället packade vi gymväskan och körde vårt mördande benpass i stället. Gissa vem som glömt en tröja till efter träningen och fick gå ut i kjol och bikiniöverdel. Blev inget handla om man säger så :D.

Hade ett paket från Ellos nu i reatider. Ska skicka tillbaka två bikiniöverdelar…beställde nya och la i önskelistan för det blir halva reapriset i helgen. Så nu väntar det en beställning på en tusing som jag tänkte få halvera. 

Äh nu ska jag trotsa värmen och heva mig till stallet och rida lite innan jag gör kväll. Kanske öppnar jag min roséflaska som jag råkade inhandla idag tillsammans med ytterligare två vinflaskor och några öl. Semestern är väl inte slut ännu ;).

Men på måndag dammar jag av Shapeupappen, promenadskorna och styr upp ett nyttigare leverne. Nu blir det nya tag med 16:8 fasta samt promenader till jobbet. 

7 thoughts on “Sommar och sol och koskit i hagen…

Kommentera

