Energi?

Hur får man det? Jag har nog världens ojämnaste energikurva i världen. Allt eller inget. Idag har jag gäspat käken ur led sen jag vaknade. Först frissan i morse och en sväng på stan. Inte vidare aktiv dag men trots det är jag sjukt trött.

Igår samma. Skulle träna fotboll men ingen hade med boll så vi tog elljusspåret istället. Hur jobbigt är inte det?? Backar och elände i fotbollsskor. Men jag gjorde nåt ändå.

Nu borde jag städa, rida och fixa hemma men jag känner mig bakis nästan. Soffan och shameless i spellistan på datorn. Hur tusan ska jag kunna jobba med energi nere i fotknölarna??

4 thoughts on “Energi?

  1. ”Skulle träna fotboll men ingen hade med sig någon boll.” HAHAHA. Dagens roligaste! Hur kan man glömma att ta med sig bollen när man ska träna fotboll?!

Kommentera

