Home sweet home

Landar hemma efter ett dygn som barnvakt. Strålande väder och god mat på altanen har levererats. Alltså det där med borta bra men hemma bäst känns rätt spot on just nu. Ska iväg strax och fira en 18-åring och sedan hoppas jag att jag orkar släpa mig till gymmet. Träningsvärken från förra benpasset har inte riktigt gått ur men jag kan gå som folk utan att det ser ut som jag skitit på mig vilket är ett framsteg.

En vecka kvar av semsestern. Delar av mig längtar och delar har ångest. Det är inte helt tillfredsställande att traska in i den gråvardagen igen. Dock så behöver jag rutiner och få ordning på matvanorna vilket brukar komma som ett brev på posten. Dags att ta tag i fastan igen alltså.

 

4 thoughts on “Home sweet home

Kommentera

