Fullfräs

Trots att vi var vaken till 4-5 i morse så vaknade jag vid 8 och vid 9 orkade jag inte ligga kvar i sängen hos MNK. Han snarkade på rätt bra så jag väckte honom inte. Skulle skriva en lapp men penna tycks vara ett överreklamerat redskap så jag skickade ett sms om att jag måste göra en massa saker och att jag inte ville väcka honom.

Ringde in recept och sen på gymmet och köra ett pass innan vi for och lunchade så jag skulle orka resten av dagen. Som vanligt i mitt grymt oglamorösa liv så stod hagbygge på schemat och det tar alltid längre tid än man tror. Riva en och dra om tråd och sätta ut pinnar och spetta ner trästolpar. Var inte klar förrän strax innan 20 och då hann jag precis hem och dressa om och åka och spela fotboll. Idag kunde jag faktiskt få till ett litet spel och jag insåg att jag är rätt snabb på kortdistanslöpning men sen tog det av någon konstig anledning jeflars lång tid att återhämta sig ;).

Soffan är nu definitivt min bästa vän efter denna dag. I morgon ska det vara sol vilket jag hoppas på och att det inte blåser som det gjort idag, om min fot känns bättre (jävlar vilket smäll jag fick) så blir det innebandy på kvällen. På fotbollen var en av mina gamla lagkompisar som inte bor kvar och vi ska nog dra ihop ett gäng och köra sportbar och fotboll på onsdag. Torsdag verkar det bli kusinträff med de kusiner som är i krokarna och på lördag är det 40-års fest. Det känns som om man hela tiden är uppbokad för något. Roligt som fan men dagarna bara rinner iväg och jag ska ju börja jobba den 12:e.

4 thoughts on “Fullfräs

    • Alltså jag hade ju önskat det, att jag var vältränad! Iofs så är jag hyfsat tränad nu men med vaddering ;-). Men klart det är kul med sexandet, jag klagar inte 😀

Kommentera

