Resultatet

Lite sur på mig själv igår både vikt och sen shopping. Jag har ju en störning när det gäller att gå på affärer så har även expediten som lyfter in plagg på plagg och olika kombinationer så det aldrig går att välja!! Fast hon är duktig och är man som jag som inte orkar sätta ihop en outfit så är det väl bra. Hon tjänar pengar, jag blir fattig men har något att ha på mig ;).

INTE kul att stå i ett provrum när vågen pekar för mycket uppåt dock. Körde min PW på morgonen och skulle äta först vid fyra snåret. Umgicks med syrran ganska länge och till slut flög tiden iväg när vi satt och jyra. Kom hem och tänkta fuck this jag fastar till ikväll. Målade naglar och tokstädade i stället (ingen bra kombo). For till stallet och hjälpte iväg min häst på kurs och stod där och kollade och slutligen slängde in honom i finkan innan jag susade hem vid 21-tiden igår. Då åt jag lite potatissallad och rostbiff.

Vätskan i kroppen försvann vilket visade sig när jag vägde mig i morse. Mätte mig också och jag hade minskat sedan sist, måste mäta ibland för tränar man tungt så visar det inte alltid ner på vågen. Funderar skarpt att testa 5:2 varianten i sommar i stället eftersom mina tider och matvanor är upp och ner…eller så lägger jag bara in en dygnsfasta här och var när det behövs. Jag brukar alltid gå upp så förbaskat på sommaren när jag inte har några rutiner. Skulle vilja minimera det till några få kilon bar. Ja ja den som lever får se. MEN det är inga problem för mig att fasta ett dygn. Kaffe och massor med vatten och massor med spring på toa måhända men jag har mycket energi trots det.

Regn här idag igen. Bläää. Somnade inte i tid trots insomningstablett (hade en liten tanke på att vända tillbaka dygnet liiite) men jag vaknade ändå vid åtta i morse. Det ser kallt och blåsigt ut men jag tror att jag tar mig en PW nu efter kaffet. Låter väl bra? Lite träning idag också så vetti det känns bättre. Blir rätt mycket syndande med vin och annat i slutet av veckan så…

2 thoughts on “Resultatet

Kommentera

