Gud vad jag är sugen..

image

..på nåt att tugga på utbrast jag till grannen på besök. Den lilla Ungen hade somnat och vi drack ett glas vin. Hon hade inte varit och handla och jag hade inget roligt i kylskåpet men så rotade hon hemma hos sig och jag hos mig och helt plötsligt fanns ändå en liten ostbricka framdukad med goda marmelader och olika typer av Kex och skorpor. Lite mer vin och halvdålig TV och mitt i allt var klockan två och några vinglas och någon öl hade blivit uppdrucken.

I morse vaknade jag av känslan att taket höll på att ramla in. Tokregn och muller så det dånade om det. Äh ingen idé att vakna bara vända sig på andra sidan och somna om till en liten säger att han är hungrig, helt okej att stiga upp tio en söndagmorron…inte ofta dom gör det.

2 thoughts on “Gud vad jag är sugen..

Kommentera

