Hur slö får man bli?

Ibland är höjden av lycka att det är skitväder så man måste vara inne. Hela dagen har jag varit barnvakt och teven har gått varm. Den annars så vilda fyra åringen har funnit sig i det med en liten utevistelse för att pysa ut lite energi. Jag är iaf nöjd med en slödag och en utläst bok. I morgon ska jag låta stallägaren rida min häst för tränaren…jag har ju knappt suttit på honom sista veckorna och det ska bli kul att se honom under någon annan ryttare. Efter det fortsätter min barnvaktskarriär. Verkligen en händelselös helg.

4 thoughts on “Hur slö får man bli?

  1. Idag är jag glad att det smattrar på fönstret. Resdag hemåt och är det något jag ogillar så är det att sitta i en bil när det är strålande sol.
    Hur går det med planerande av dejt? Regniga dagar ger ju även tid för en massa messande hit och dit 😉

    • Här har det verkligen öst ner, helt sjukt…i morse iaf. Ja det är lätt att messar betydligt värre att få till en träff. Åtaganden och ungar att ta hänsyn till, men julen 2014 kanske ;-). Börjar ge upp att försöka ens. Behöver någon som anpassas till enbart mig ;-)…då hade det funkat fint.

Kommentera

