Problemlösning

Jag har som ni alla vet lite olika problem att lösa, ungefär som alla andra. Har försökt reda upp flera. Exempelvis idag löste jag en massa träningsproblem. Promenad, gym och innebandy fick det bli. I framtiden blir det fotboll också. Äter gärna och mycket, dricka lite vin…lite extra också under sommaren gör ju att man måste försöka hålla balansen. Lite andra saker har lösts också.

Sen den där lusten som pockar på. Mer och mer. En Big som jag småmessar med och pratar lite sånt med. Men där är det mer prata än verkstad vilket är tröttsamt i längden. Bekräftelsebehov? Därför har jag styrt upp det lite på annat håll. Hur klokt det är får framtiden utvisa.

Ni ser vad lite ledighet gör med folk.

8 thoughts on “Problemlösning

  1. 6 dagar kvar innan semestern här! Och jag ska fan i mej se till att få ligga också! Ska se om jag kan ta första bästa i kväll! 😀 tycker det är bra dock att du o big inte är ovänner. Kram!

    • Måste oxå styra upp sex, det här går inte! Vi är inte ovänner, men jag har lärt mig en läxa och har inte direkt förtroende för honom…det där med respekt finns inte heller kvar ;-). Men man får ta det för vad det är helt enkelt.

    • Håller med. Vette fan om det är ett stjärn- eller stolpskott…den som lever får se ;-). Just nu skiter jag i vilket…bara försöka få till en träff då. Alltid lika besvärligt, hur svårt ska det va :-D.

  2. Jag ligger. Ligger satan faktiskt.
    Underbart att ha en vecka tillsammans med Vf och fem till väntar. Vilket innebär massa ligga. Ligga helatiden.

    Så.
    Nu svävar du iallafall inte ovisshet hur det står till på min liggfront.

    *skrytmåns* Haha! 😛

    Kram!

    • Jag är glad att ditt liggande är på topp! Hade gärna varit i ett sånt stim, har bara varit för off för att styra upp. Men som sagt, gör om, gör rätt ;-).

  3. Åh, ja tack! Inte för att det är länge sen, men jag och ”han den där” ska ju inte ligga mer nu. BAH! Så nu ska jag bli nunna. För en virgin kan jag aldrig bli igen. Hepp!

    • Alltså det är svårt när kroppen, hjärtat och huvudet strävar åt lite olika håll. Jävligt svårt. Tror det är svårt att inte få känslor om man har fantastiskt sex…Nunna lär inte hända…fast jag känner mig som en sådan ibland 😉

Kommentera

