149 kronors lycka

Det behövs inte mycket för att jag ska bli nöjd. Nytt mobilbatteri. Efter en halvdagsanvändande har jag 52% batteritid kvar trots PW med Spotify och Runkeeper. Har fått ladda i tid och otid. Vem behöver en ny mobil ;).

Har vallat min sjukskrivna syster på stan. Råkade bära hem två TVÅ vindunkar. WTF!! Är det nu sommaralkoholismen börjar? Njaa jag har åkt på att vara barnvakt heeeela helgen och kurs på det. Känns nästan som om jag ville ha ett par dagar ensam till…

Nästa projekt blir att hitta en lover. Behöver en NU. Förbaskat också, kan inte sånt dö ut i stället för att öka med åren?? Är det nåt fel? Om det bara hade varit lika enkelt som att köpa ett nytt batteri till mobilen.

3 thoughts on “149 kronors lycka

Kommentera

