Nämen vi knogar väl på här i regnet…

Ursäkta att jag inte jublar av glädje när regnet vräker ner och man får ha tjock huvtröja för att inte frysa. Begav mig till stallet när himlen öppnade sig och hem lika fort. Nu hoppas jag bara att det blir okej väder till i morgon när vi ska dansa kring midsommarstången.

Börjar så sakteliga varva ner och andas genom näsan. Igår sov jag och läste bok mest hela dagen förutom ett litet ryck med hagbygge. Skönt som fan. Söker dock lite serier och filmer som ska ses, vill ha ett eller två dygn på soffan som traditionen varit varje gång jag är ledig. Såg att True Blood säsong 6 kört igång, ska avvakta liiiite till så jag i alla fall får se två avsnitt på raken.

Ska snart och köra ett benpass på gymmet. Angående vikten så står jag relativt still eller jag går ner sjukt sakta men jag har blivit smalare så till och med pappa kommenterat det och syrran när vi tränade sist. Så det syns i alla fall lite. Vikten struntar jag i utan det är muskelbyggnaden som gör att jag blir fastare och gäddhänget börjar faktiskt vara ett minne blott. Magen drar ihop sig sakta men säkert den också. Fortsätter ändå på inslagen väg fast jag måste modifiera lite mer för sommartiderna, nu funkar det så där. Roligt att det börjar hända och tanken att bygga muskler som gör att fettförbränningen ökar känns som ett bra val för jag kan fuska mer då :D.

Jag har inte kommit så långt att jag har en plan över midsommarhelgen mer än att det blir ön och stugan på fredag, sova över eller inte är ett frågetecken. Det enda jag vet är att jag ska ta det jäkligt lugnt och bara vara.

2 thoughts on “Nämen vi knogar väl på här i regnet…

Kommentera

