Myskväll?

Fick meddelande av Kaxig som var på väg uppåt landet på jobb och ville träffas där han kör upp. Jag har en vuxen, en mindre unge och en bonus unge hemma. Huset fullt!

Jävla oordning på allt. Men med tanke på min nyväckta lust borde jag nog se till att passa på. Inte fan är det enkelt att ha huset fullt och samtidigt försöka få till lite vuxenmöten. Hur tänkte jag där?? Inte alls. Fast och andra sidan ska man sitta med tomt hus för att man kanske får ligga lite? Nu blir det förmodligen inte ligga med Kaxig utan mysa, det är han bra på det lilla snyggot.

Har precis kommit från stället vi skulle träffas på. Hämtade farsan från bror, de hade en Karatefylla på Bodentravet och behövde alltså chaufför. Åt efter vägen, snacka om vägkrog som håller världsklass!

EDIT: soffmys är inte dumt! Dottern åkte till kompis och sonen fick inte komma hem, så kan man oxå göra. Orkar inte ha honom springandes i huset sa jag. Kaxig kom och efter hälsningscermonin mellan samtliga sa jag att jag kört ut Ungen :-D. Sonen skämtade att det var min tur nästa gång. Kaxig visste inte vad han skulle tro, han tkr att jag är sjukare än honom…då är det illa. Han skulle vidare så vi tjorvade på en timme så får vi se om vi hinner ses när han åker hem. Dessutom skulle han upp nästa vecka också. Skoj att kunna träffas lite oftare.

Jag gillar honom, han är snygg, rolig, galen, mysig och är en jävel på sweet talk. Det sistnämnda är inget jag är bortskämd med så jag låter honom gladeligen hållas. Tycker om alla fina saker han säger. Nåja åter till verkligheten och kanske åka och träna.

4 thoughts on “Myskväll?

Kommentera

