Hotell och konferens

Sitter svettigt och rätt nöjd på hotellbalkong med havsutsikt. Regnet smattrar på plåttaket.

Landade tidigt i Piteå och har blandannat lyssnat på Gustav Fridolin, den som talade innan sov jag igenom. Jävla sömnpiller! En konferens till och som avslutning på dagens seminarier valde jag Zumba medan många lyssna på en massa tråkiga gubbar. Passet var snarlikt det min förra tränare körde så jag hängde med hyfsat…kul med tanke på att jag är rätt taktdöv. Jag är som Uggla, dansar aldrig nykter. Med lite alkohol svänger höfter och stjärt. Men idag rullade jag hyfsat i takt.

Nu beställde jag en spabehandling om ett tag och åtta är middag med Fuckin’ bordsplacering. Hatar sånt jue. Vi är över 400 konferensgäster så risken är ju liten att man hamnar med någon man känner grr! Tre drinkbiljetter köpte jag så det blir nog succé 😉

8 thoughts on “Hotell och konferens

  1. Varför envisas de alltid med bordsplacering? Helt jävla onödigt. Jag brukar utgå från att alla vet hur man slår ner arslet på en stol.

Kommentera

