Små irriterande saker

…just nu.

Har glömt mailadressen och kan inte kommentera en enda blogg.

Intervallträningen var svinjobbig. När ska jag lära mig att jag är allergisk mot hästar, får tyngre att andas…varför ens försöka? Okej jag fullföljde men inte mer än så.

Jag har ännu inte bokat flyg till Sthlm efter midsommar, kommer bli dyrt. Inget är löst i övrigt.

Mygg är ett jeflars gissel, elaka djävlar.

Halvpackat till Piteå. Vill inte fara, vill inte sitta och lyssna och vara social. Jag vill bara ha semester och inget annat!

Jag har inte städat så jag kommer hem till en svinstia.

Jag är totalt otrött och jag ska upp i ottan.

Bra då? När jag kommer hem har jag tre hela ensamma dagar hemma. Ska fan bli skönt.

4 thoughts on “Små irriterande saker

Kommentera

