Dödens död

Kort natt pga insomningsproblem. Det var inte den piggaste versionen av mig som släpade ut i bilen och till stallet. Vis av erfarenhet så var jag ändå i god tid för intag och lastning. Fyra personers styrka och ett gäng linor var kolossen inne.

Kom till kursstället i god tid också för vi började tidigt. Gamla gubben var lite stissig på plats så problemet var inte gasen dock hadd vi många diskussioner om bromsen. Idag var jag väldigt glad och nöjd över min styrketräning och timmarna på Gymmet. Stabil och stadig som få, vilket behövs när han är på det humöret. Gasa framåt, stel i sidor. Trots många duster är jag nöjd. Det som är mindre nöjt är mitt underrede. Aj aj aj!! Lovar att tankar kring sex och Snusk härmed är totalt ute ur mina tankar. Hur ska jag kunna ha byxorna på mig i morgon. Hur ska jag förmå mig ta mig i duschen. Ni kvinnor som har fött barn och vet hur trevligt det känns att kissa och duscha då kan kanske ana.

På plussidan får man väl säga att han gick in i finkan med enbart några protester, trots att vi bara var två. Kände han som jag? Hem och äta.

Fastade trots att jag visste att det skulle vara jobbigt och ta lång tid. Fördel med fasta är att man lätt klarar perioder av hunger utan att tappa all energi. Stod på vågen som visade nollresultat, icke förvånad då det fuskats och druckits lite för mycket.

Ska strax försöka hänga tvätt, packa inför konferens och köra ett HIIT-pass. Om det går att springa, kan knappt gå…ispaket i Byxan kanske?

Kommentera

