Toppenkväll

Gårdagen var sjukt skoj. Allt vi kollade på, vädret, stämningen, folket. Vi lämnade stan vid tio för lite mer dricka och surr. På festen dök grannen upp, satan så snygg…stor kille och mums säger jag bara. Tyvärr upptagen, men något att se på utan att få ont någonstans ;-).

Sen åkte jag pakethållare till krogen. Orka gå med decimeter klackiskor. Träffade glinet och snacka med honom. Min kollega, massa gammalt folk jag inte träffat på länge. Såg dessutom en kille jag spanat in några gånger. Snygg och i min ålder. Säkert upptagen. Planen var att checkar av det lite men jag hittade honom inte och sen fastnade jag och prata med massa folk hela tiden. Synd, har aldrig sett honom ute förr, han skulle jag kunna ta hem och klämma på. Se där, nu börjar känslorna spira i kroppen igen. Sugen på flörta är ett stort steg ;-).

Big var ute och han köpte en drinkar och vi Surrade lite. Skulle först åka hem med honom men åkte med byborna istället. Dock blev det visst telefonsex idag…bara så där. Shit happens.

Dagen har tillbringats framför TVn och prinsessans bröllop. Satan så vacker hon är. Har precis bombat en rullkebab och lade mig tillrätta i soffan igen. Med godis när läsk inom räckhåll. Så kan det också bli. Laddar inför hästlastning och kurs i morron på FM och sen packa inför tvådagars konferens i Piteå i början av veckan.

2 thoughts on “Toppenkväll

Kommentera

