Back in the city…eller village kanske är en bättre benämning. 200 boende personer är kanske inte stadsstorlek :D. Igår somnade jag som en klubbad säl, vaknade inte ens av fyllringning vid midnatt. Sov klockan runt, ingen är förvånad och jag är känd för min förmåga att kunna sova mycke och länge. Om någon ens funderar hur min Periodiska fasta går så sluta fundera, det går inte alls…inte sen i torsdags i alla fall. Nya tag i morgon när det blir jobb och rutin igen.

Fick meddelande från stallägaran (jag tror jag älskar henne :D) att hon kan fixa stallet idag och rida i morgon också. Varsågod säger jag, ta han och slit honom med hälsan. Fan va skönt. Jag måste fara på gymmet idag så är det bara. Sen kan jag gymma i morgon också om jag slipper rida. Skulle behöva fasta två dagar för vi åkte till stan nära stugan och där finns MAX och dom har goda lyxshakes och när jag ändå beställde köpte jag en hamburgare, nasse är mitt mellannamn!!

Jag har inte heller funderat på något djupare inlägg eller på min middagsbjudning, däremot har jag skapat en ”stuggrupp” på FB…mitt motto gör alltid det du inte tänkte göra.

6 thoughts on “

    • Ha ha nja kanske det kanske. Eller mer för att vi är många i familjen och går om varandra och varje gång någon ska dit så rings det runt och frågar var dunkar och elände är…om det ska handlas eller fixas något. Bestämde att nu får även familjen annorlunda ta ett kliv längre in i sociala media (alla är ju där redan).

  1. Wow. När alla andra i världen redan använder fejjan som kommunikationsmedel inser ni äntligen att det kan vara till nytta. Imponerande. 😉

    • Ja alltså egentligen är det ju föräldrarnas stuga och dom som borde komma med såna genialiska idéer…men nu var jag lite inovativ och gjorde slag i saken.

Kommentera

