Kontoret

image

Lunch intagen. Ja det kokar ännu, förhoppningsvis blir det lite svalare i morgon. Dagens plan Förutom att ligga här är bio och sen direkt till stugan så man vaknar upp vid vattnet. Gårkvällen tillbringades på jobbet med middag, trubadur och dans. Promenerade hem vid midnatt och fick frysa. Den lyckan. I festlokalen var det säkert närmare 40 grader men folk var glada ändå :-). Messade chefen i morse att mitt hem är trevligare att jobba på än i värmebunkern. Nå nu ska jag kanske prata med mitt sällskap ;-). Bara ett stenkast härifrån står min häst och skrotar i hagen. Stall med sjöutsikt, lyxhotell?

4 thoughts on “Kontoret

    • Ja här är bara idel trevligheter. Njuter av sommaren för som den pessimist jag är väntar jag på bakslaget och det ska gudarna veta att det kommer ett. ALDRIG att vi kommer ha en toppensommar rakt igenom.

Kommentera

