Baksmällan

Jo då det var som jag befarade. Inte för många uppföljare ska göras. Så är det bara. Den var okej och inte mer. Men jag dör inte av att kika på Bradley Cooper i en dryg timme, faktiskt inte.

Slog mig ner med ett glas rosé här hemma. Packar ihop lite kläder för i morgon blir det stugan med ALLA mina barn och jag har ju några stycken och lite till :). SMHI lovar varmt som tusan i morgon men åt kvällen så vänder nog lyckan och söndagen ska tydligen betyda regn. Säger som när de släpper Nobelpristagarna ÄNTLIGEN!!! Men det får regna även i skärgården. Att sitta och titta ut med regn smattrande mot plåttaket är livskvalité. 

Regnar det så SKA jag klura vidare på min middagsbjudning som Sol utmanat mig på. Alltså vilket huvudbry jag har. Helt sjukt och det i denna hetta det fungerar inte. Min hjärna funkar som den vill och lägg till överhettning så blir det skit och pannkaka av allting.

Kanske jag också författar ett inlägg från djupet av mitt hjärta också. Hur jag mår och hur jag känner mig och varför… Skriver aldrig något om det. Det är lättare att skriva när man mår dåligt tycker jag. Men när man är nöjd och tillfreds då tycker jag det är sååå tråkigt att skriva om det. Nä jag har nog en Bergman inom mig, jag vill ha ångest ;). Behöver nog mig en rejäl baksmälla ;).

8 thoughts on “Baksmällan

  1. Det låter som en härlig helg, oavsett väder. 😀
    Klura på du, om du nu tror att du kommer att kunna det med stugan full av rastlösa barn som inte vill gå ut när det regnar. 😉

  2. Håller helt med. Har oftast inget att skriva om när jag mår bra och försöker man ändå så blir det tråkigt. Ångesten, ååångesten måste finnas 🙂

Kommentera

