Norrlänningar är värst?

image

Uppfatta inte detta som klagomål utan mer som en redogörelse för hur tokigt det kan kännas. Idag postade jag en av få uppdateringar på FB. Kräks på alla Instaweathertönterier…tråkigare får man leta efter men det kryllar av dom iaf för oss norrlänningar. Vi ska alltid vara värst antingen kallast eller varmast och gärna fullast också för den delen. Nåja jag postade något i stil med att det är 29.8 i skuggan och kontrasten att för bara tre månader sedan var det -29.8. Som jag sa vi ska vara värst. Lade mig mitt på gräsmattan och försökte sova lite, det gick i ungefär tio minuter innan jag började må illa. Det känns som om jag vill kräkas och kvävas på samma gång. Slänger mig i duschen och direkt ut. Jag är redan torr! Torkade mig inte ens. Ändå har jag bestämt mig att ligga på gräset i två timmar. Färg behövs, jag är kritvit förutom mina BUSade ben och det ser lite lustigt ut. Har delad tur idag och det var sjukt varmt på jobbet. Jag dricker och pissar mest hela tiden. Smet in på bolaget och högg tag i en dunk rose´, tänkte jobba på fullast också ;-). Nu har jag läst lite ur nyaste Marian Keyes, sovit, duschat, skrivit detta, druckit vatten…det har bara gått en timme. Vi norrlänningar kanske också är dummast också. Eller så är det bara jag för en timme till SKA det bli.

7 thoughts on “Norrlänningar är värst?

  1. Men vadå, ligger du spritt språllandes naken på gräsmattan? Hänger grannarna över staketet och ba 😛? 😊

Kommentera

