Nattsudd

Min röjardag fortsatte till sent på kvällen. Efter en massa stressande innefattande upphämtning av en lånad vinflaska så var jag hemma på kvällskvisten och mitt besök var hemma före mig. Sen blev det vin, antipesto, chips och surr till tre i morse då tyckte till och med jag att det var dags att vika in årorna.

Min kompis insåg nog att det var bättre att komma hit än att få mig någonstans ;).

Kom på att det var dags att väga sig idag. Inte skoj med tanke på att jag inte tränat sedan förra fredagen och att det här med kosten inte riktigt hade hållt i sig sedan mitten av veckan. MEN ett totalt minus på 1.6 kilo visade det sig att jag ändå blivit av med. Najs. Nu blir det att ta tag i träning och kost igen och köra på hårt.

Jag är lite orolig för min sargade fot när det gäller promenader. Det gör inte ont att gå men när foten sväller så trycker ovansidan mot skon…det känns vill jag lova.

Äh nu ska jag njuta av en söndag i solen utan en massa saker att göra. Sååå härligt att sola och njuta av fågelkvitter grannens skällande jakthundar.

6 thoughts on “Nattsudd

  1. Om foten sväller när du är ute och promenerar så är det nog bäst att ta det lite lugnt med den ett tag, och träna något annat som är lite snällare mot foten.

    Känns ju inte helt normalt att den sväller även om det inte gör ont.

    • Nä jag tror mer den sväller av värmen. Mina fötter gör det. Hela utsidan av foten och fotknölen har en fin blå nyans. Note to self: Gå undan när ett halvt ton häst hoppar mot din fot!! Dock kände jag av den mer på gymmet eftersom träningsskon är högre…får helt enkelt bara göra det jag klarar av tills svullnaden lagt sig.

Kommentera

