Duktig!

Äh jag vill inget. Bara skryta lite att jag varit på gymmet. Klappa mig gärna på axeln och titta imponerande på mig ;).

När jag ändå är här kan jag meddela att jag bara har en fjärdedel av sista Sookie Stackhouse boken Dead ever after…va fan ska man lägga ner en bra serie för? Vad ska jag nu läsa. Gillar mina Sookiestunder. Nu blir det till att leta ett gäng böcker för efter dagens solning på altan i bikini…stackars jäkla grannar!! Men står jag ut med deras hundjävlar får de stå ut med min blekfeta lekamen, så de så!

6 thoughts on “Duktig!

Kommentera

