Sjuk

Fullt ös på jobbet och jag var supersliten, vid tre började jag knata hem för jag var trött och kände mig illamående. Trodde det var trötthet men väl hemma kräks dottern. Jag har sovit konstant sedan jag kom hem.

Lite typsikt är att jag skulle träffa min kurskompis från universitetet idag, vi har inte sets på ett par år. Hon skulle hit och vi skulle kolla när hennes häst var med på kurs eftersom den är på tillridning. Förbannat surt vill jag lova! Ville träffa henne och ville se kusen dom köpt.

Så här sitter jag och väntar på Efterlyst som börjar snart. Har skummat igenom vad hyenorna på Flashback skriver. Dubbelidioter.

6 thoughts on “Sjuk

Kommentera

