Fint som snus

Det här med PF funkar jäkligt fint för mig. Kan ju som sagt var inte snacka resultat på någon dag men måendet är toppen. Som vanligt blir jag hungrig en eller ett par timmar innan lunch men det har jag alltid blivit så te och vatten hjälper fint. En av anledningarna förutom att jag hoppas gå ner lite är att bli av med småsuget när man äter ofta. Jag kan inte reglera det, jag överäter och blir sjukt sugen på något gott. Nu finns inte det suget alls och det bara på några dagar. Håller det i sig är jag totalt såld på idén.

På eftermiddagen skulle jag till stallet och fixa. Mockade åt bägge hästarna när mamman i huset kommer in i stallet och frågade om jag ville äta. Grillspett!! Har tackat nej tidigare men denna gång hade jag ingen tid att passa så det blev go middag. Dessutom kom pappan i huset med nybakad klådda, ett paket. Vad säger man? Bra hyra, bra service, bra mat för både mig och hästen :D. Jag tror dom får adoptera mig!!! Satt och snackade och drack kaffe sen så det blev ingen motion av hästen, smällar man får ta.

Nu måste jag bara få energi att slänga mig i duschen. Det är fan lättare sagt än gjort. Sol jag klurar ännu på din utmaning ;).

2 thoughts on “Fint som snus

  1. Klura på du tills du hittar en bra samling människor att bjussa på middag. Jag väntar. Otåligt, men det är ju bara jag. 😉

    Det där med PF låter intressant. Jag är också trött på småsuget jag bär på hela tiden….

  2. Alltså det är inte lätt att välja ut någon, har ju sjukt blandade intresseområden :D.

    PF hjälper sjukt bra (hittills) mot småätandet som är min största last. Känner att jag minskat kring midjan redan och det tackar man ju för!!!

Kommentera

