Nu får det ge sig!

Lämnade hemmet rätt snabbt i morse. Nog är det märkligt att dom där utflugna ungarna faller tillbaka i gamla mönster. Vägrade plocka undan. Tvättberget har växt och köket är upp och ner. Efterlämnade en lapp med order, som Iofs låg orörd på bordet, så även tvättberget…men dotterns alla åtaganden var gjorda. Frågan är den om jag kan låta allt vara, eller om jag ska göra det själv?

Nåja har faktiskt varit social i flera timmar. Först på stan med lite affärer och fika och sedan hos Syrran med lite slingande av hår och bubbel. Jag fick inget av det ddtdpmm jag hade bilen. Men svammel räcker gott.

Äntligen hemma och nog är det fan att man måste elda i maj! Men det regnar och är rått. Jag är grymt less på vädret, verkar som om det kryper in i huvve också. Nu får det fan vända! Inte ens hästarna får vara ute.

Ikväll ska nog alla ut men jag fick en bonusunge så jag ska försöka se om jag fastnar i den här Vikingserien eller inte. Men tusan så lik Jax han är killen i serien :-D. Bara därför får den en chans ;-).

2 thoughts on “Nu får det ge sig!

Kommentera

