Problem?

Alltså jag här tre dagar kvar, tre lediga dagar. Det kommer regna så det där med att kratta gården och rensa rabatter går bort. Film och serier it is.

Det stora problemen är att jag sett alla bra filmer som jag velat se. Btw så var jag inte intresserad nämnvärt iaf av beautiful creatures. Trodde den skulle vara bättre. Nåväl jag har sett alla avsnitt som finns av modern family. Den har varit mitt tidsfördriv ett tag nu. Alla avsnitt att awkward, Hart of Dixie, new girl är också avverkade.

På nedladdning är Vikings, får ge den en chans…fanns någon som hette typ da vinci…och nåt mer som verkar lovande. Men ändå, finns inget på min att-se-lista kvar. Jo program som inte släppts…det är detta jag ogillar med att följa serier på TV…väntan på nya program.

Har Iofs några bra böcker hemma. Sista Sookie Stackhouse boken kom i veckan men jag suger på den karamellen ett tag till. Här skrivit en klassikerlista på de jag ska läsa, först ut är of mice and men som ligger och väntar.

Läser inte bara, ser inte bara på filmer och serier. Jag tränar också och är i stallet. Men jävla regn alltså!

10 thoughts on “Problem?

  1. Nej jag har hört att filmen ska vara så där, som vanligt är böckerna bättre antar jag. Visst är det så sjukt trist med regnet!! Blev faktiskt sur på riktigt när jag läste att det varit 24 grader och bara ben som gällde i Stockholm idag, vi har haft 9 grader som mest och regn hela morgonen och förmiddagen. Nu är jag ju ledig en vecka så nu får solen allt ta och komma tillbaka!

    • Filmen fick mig inte intresserad att läsa böckerna. Den kändes bara konstig, verkar substanslös på något vis. Ja du förbaskat skitväder är vad det är. Hade hoppats på lite uteaktiviteter iaf men det lär ju inte ske 😦 .

  2. Jag har redan läst alla böckerna och blev besviken när jag hörde att viktiga delar av boken inte är med i filmen, sånt gillar jag inte.

  3. Då ser jag till att inte kolla på den filmen, några andra filmer som du kan rekommendera? Jag är totalt på noll när det gäller filmer.. hittar inga bra alls.. Blääää
    Vikings har jag ju precis blrjat kolla på… Inte bästa kvaliten men man kan kolla enbart för huvudrollsinnehavaren.. yummi yummi

    btw…. efter ett par dagars tråkigt väder så är det idag klarblå himmel o sol här…. 😉

    • Ska fundera på filmdelen, har ingen på lutar så där på rak arm…inte någon du gillar iaf ;-). Längtar till solen tittar fram! Tycker inte om att vänta.

  4. Vi har också sol och klarblå himmel nu. Eller ok, molnigt men solen tittar fram rätt ofta. 😀
    Angående Mice and men… läser du den frivilligt? Jag läste den i skolan, höll på att dö av leda. 😦

Kommentera

