friaren

Ja jag har träffat honom två dagar på raken. Får dock känslan av att han hellre vill lägra min bil än mig. Det kan i sin tur bero på att jag är lite rädd för honom och inte vågar gå ut ur bilen. Han är lite för passionerad för min smak, men jag gillade att träffa honom igen, i bilen och en liten glipa i fönstret öppet så jag kunde höra honom i alla fall. Idag var vi några bilar som stannade och tittade och fotade honom.

Förutom honom så är det flytt som tar upp tiden. Det är kaos men det känns bra 🙂

Bild på den stilige Herren.

image

6 thoughts on “friaren

Kommentera

