Måsten

Deklaration och räkningar gjorda. Förbaskat vad det alltid dyker upp tråkiga räkningar man inte räknat med hö hö… 3000 spänn till elen, fakk jää. Verkar bli en halvfattig månad till men sen dyker skattepengarna upp, hell jää.

Jobbade länge idag. Rensade, slängde och sorterade. Ser faktiskt bordsytan nu och dessutom har jag fört in resultat och grejat, den där att göra högen har minskat men inte försvunnit. Tänkte smita idag, som vanligt men jag körde på så jag har gjort bort några tråkiga måsten.

Duktiga jag har gått till och från jobbet, mycket bra. Jag har ordentlig träningsvärk från veckans träning, skönaste känslan som finns!!

Nu tror jag att jag åker och köper en flaska vin. I kväll ska syrran bjuda ut mig på sushi så visst behöver man en fördrink!! I övrigt ska jag försöka göra lite småpyssel hemma i helgen, rensa och slänga. Får ju en hemvändare innan månaden är slut och det är visst typ nu.

 

2 thoughts on “Måsten

  1. Du vet väl att listan med våra måsten alltid är konstant? Det är våra prioriteringar som skiftar, vilket i sin tur gör dessa måsten mer eller mindre viktiga för stunden. 😉

Kommentera

