Finaste vackraste…

Okej jag eldade upp knölpåken, klippte mig och började bete mig som vuxen. Hårdkörning på gymmet igår kväll och hårdkörning i morse igen, sen orkar man inte tjura mer ;). Kanske därför jag var trött och seg och inte fick ett enda vettigt dugg gjort på jobbet. Hade jag varit min chef hade jag gett mig sparken. Skämmes!!

Segheten fortsatte hemma så det fick bli Mammas pojkar på teve, nja den var inte såå bra alls. Kanske en svag 2:a om jag hade delat ut betyg. Men dock perfekt för min slöa hjärna.

MEN jag for till stallet och red, insåg att det fanns lite torra fläckar i skogen så vi har vandrat runt och snurrat bland träden. Både jag och heppen var nöjda och glada. Dessutom gick han riktigt fint när jag stämde av honom på volten. Förbaskat fin häst jag har,  nu skäms jag för att jag tänker att han är gammal och snart vandrar vidare…för att jag tappat lusten helt enkelt. Men nu önskar jag att han hade varit tio år igen så vi kunde hårdsatsa. Aldrig är jag nöjd. Men idag är jag det trots allt. Förbaskat fin kuse har jag!! Ska lägga in en bild på honom sen, så alla kan hålla med mig :D.

2 thoughts on “Finaste vackraste…

Kommentera

