Idiotmagnet

En helt vanlig fredag…eller vilken dag som helst egentligen. Jobb, stall och filmmys med dottern. Tänkte ta en Irish men jag orkade varken koka kaffe eller vispa grädde, blev för mycket godis i stället. Missbruk som missbruk :D.

Kollade in Inception igen, hade glömt det mesta så det var som att se en ny film ändå. Fick ett samtal från sonen som blivit av med ett problem men som ett brev på posten tornade ett nytt upp. Min respons var nej och åter nej. Nu gör du som jag säger och där med basta!! Han höll med om att mamma har rätt och att han ska göra som jag säger. Ja, ja han anade det redan innan men jag tar så gärna åt mig äran :D. Men jag erkände även villigt att han tyvärr brås på mig, han är en idiotmagnet och måste lära sig leva med det och göra smarta val i livet.

Nä nu kanske jag skulle trycka i mig lite glass, maräng, minimarshmallows och chokladsås…tycker det låter som en bra plan.

9 thoughts on “Idiotmagnet

  1. Jag gillar också godis i stora lass. Helt klart! 😀
    Hur kommer det sig att vettiga människor som vi drar åt oss idioter som om de vore flugor och vi flugpapper? Konstigt det där…

Kommentera

