En sån dag

Var på lunchdejt idag och i bilen på väg tillbaka söker jag bilnycklarna febrilt, medan jag kör!

Sinnessjukt ont i magen så jag försöker det hårdaste att snusa mindre, nikotintuggummi är marginellt bättre. Lärdom: stressa ner, andas…

Träning med viktökningar, alltid skojsigt att känna att man blir starkare. Magen som krånglar gör dock att jag ser ut som om jag är gravid i femte månaden.

Sovit två timmar på soffan efter jobbet och drömt om att jag sökt småburkar till vatten till en hund/katt/marsvin (kommer inte ihåg) och hittade sjukt mycket Tupperwareprodukter?! I mitt gamla stall tillika gammal stuga med heltäckningsmatta.

Har bestämt att ringa läkare i morgon för magen, glömmer alltid den detaljen.

6 thoughts on “En sån dag

  1. Ja det finns ganska tydliga tecken på att du har alldeles för mycket runt dig.

    Dags att på riktigt börja tagga ner, innan kroppen/hjärnan säger ifrån på skarpen.

  2. När du ändå ska till läkaren kan du ju höra med honom om det där med stressen också, hjärnstress, fysisk stress eller vad det nu handlar om. Var rädd om dig!

Kommentera

