Klart datorn är med.

Givetvis har man datorn med sig på 40-års festen! Fattas bara annat. Ett gäng sportnördar sitter vid riggad storbildsteve och kollar Skellefte-Lule, det var det första som ordnades. ALLA utom jag måste se hockeyn. I vilket fall som helst är födelsedagsbarnet nöjd. Anledningen att datorn är med är ju att jag är ljudtekniker och står för musiken och att använda PC känns inte riktigt okej. Lättare att koppla en MAC om någon frågar mig!!

Jag har tagit ett glas vin och tänker som så att klockan är 16.20 och när andra börjar festa så sover väl jag ;). Efter matchen ska vi grilla och fika och dricka mer. Grabbarna ska givetvis bada bastu.

Som sig bör så är det bara par här, förutom jag. Fantastiskt trevligt också med tanke på att en del ser riktigt trevliga ut…hmm.

4 thoughts on “Klart datorn är med.

  1. Vaddå bara par där, förutom du? Hur är det som sig bör? Låter ju som en enda stor parmiddag och sådant är jag lite allergisk mot. Hockey också förresten. *ryser* Hoppas kvällen blev bra ändå. 🙂

Kommentera

