Svullna läppar

Vem behöver Restylen när man kan spela innebandy? Blåläpp och svullen är fint, ingen blir förvånad eller så…rätt vanligt med fylligare läppar över en dag ;). Började dagen på jobbet med att jag fick en utskällning av vår tekniker. Befogat skäll för jag hade glömt att sätta tillbaka lite kablar. Men han behövde ha varit ännu argare men han är för snäll. Därför var det lilla skäll jag fick lite skrämmande. Så vi gick ner i källaren och han visade lite alternativ hur det skulle kopplas.

På vägen upp mötte jag den där lilla saken, fortfarande söt. Tror inte killar gillar att bli kallad söt eller gullig men det är ju det han är inte speciellt manlig :D. Han frågade vem som vann innebandyn och surrade på lite och kollade in min röv! Alltså den är inte mycket att se. Kanske han hajade till och tänkte what the f–k var det så den såg ut eller så gav sista träningen direkteffekt ;).

Smet i alla fall efter lunch. Hade tänkt göra mina måsten men inget vettigt blev gjort, bara allt annat så jag kastade in handduken och åkte på gymmet och tränade. Fan va skönt att vara där när det bara är några få människor där. Synd att man inte alltid kan pricka in de tiderna.

In till stan med svettiga kläder och fastande och surra med Bigs syrra. Försvann en timme till dravel och det har jag inte råd med egentligen. Ska ju hinna rida, äta och duscha och fixa mig till kvart i sju då jag ska på teater och kolla på en Moliérepjäs. Ändå sitter jag här och skriver. Som vanligt.

Kommentera

