Wazup?

Inte mycket, eller det är ju mycket nu. Folk hela dagen igår och så. Glad unge som fick en Sthlmsresa med tillbehör. Jag blev glad för skattepappret kom och jag blir rik :-). Eller tja jag får nästan tillbaka en månadslön så rik var väl överdrivet, men extra pengar är fan kul.

Jobbat som vanligt idag och sen innebandy. Ragget, den söta kom in när vi spelade. Bjöd in honom att spela men han avböjde…klokt av honom. En sån liten en skulle väl bli upptryckt i väggen, eller som jag få en klubba i käften och fläskläpp. Snyggt!

Väl hemma dog jag i soffan utan att duschar…ibland undrar jag hur ett kap som jag kan vara singel??? Jag fattar inte…

2 thoughts on “Wazup?

Kommentera

