Takida

Hemma med änglavakt. Höll på att fronta fyra renjävlar efter E4. Körde som en gasell och hellysena på farsans bil är ju inte de bästa. Nåja har kollat att bromsarna fungerar riktigt bra. Slutsats så är det en fin bil lätt att gasa och bromsa med.

I övrigt kan jag bara återigen konstatera att den där TakidaRobban är smokin’ hot! Vi satt rätt nära. Bra konsert och roligt snack. Dom gjorde sig bra akustiskt och hans röst är inte dum. Mums. Kul att också träffa kompisen man ser fööör sällan. Jag var ju sen som ett troll. Skulle åka hemifrån senast klockan fyra. Men eftersom jag surrat med Big, typ tre timmar, i telefon till fyra i morse så råkade jag sova till klockan ett och då blev det fart till stallet och väl där tog det en jäkla tid I dear say. Var hemma tjugo i fyra och skulle duscha och fixa mig, lämna dottern och byta bil. Men vid halv fem var jag på vägen och trots rusningstid så tog det normaltid, den gick rätt bra bileländet ;).

Nu ska jag tvätta upp mig och förhoppningsvis somna i normaltid i morgon. OM jag vill vakna. Planerar att ha våta drömmar om Robban och jaaa jag letar just ni biljetter till Stiftelsens konsert i Piteå. Slutsålt! Men det får lösa sig, så de så!

2 thoughts on “Takida

Kommentera

