Vi skjuter fram hångel

Jaha då vaknade jag sent, som vanligt. Ingen som ser ett mönster här? Kaxig hade skickat meddelande tidigare, men ursäkta mig!! Vem är vaken den tiden? När jag väl svarade så var han bara några mil bort och käkade. Blev flera meddelanden fram och tillbaka. Han frågade om jag ville hångla. Dum fråga nästa! Skrev som det var att jag var nyvaken och bla bla…

Nåja den nya planen blev torsdag eftermiddag. Vi får väl se. han fegar nog lite, det gör jag också iofs. Vi har inte sets på typ 20 år och dessutom har vi bitvis haft ett och ett halvt års förspel om man säger så. Töntarnas sammansvärjning. Säger man inte att verkligheten överträffar dikten, tänk om det inte är så?

Planen för dagen är att äta lite frukost, åka och fixa hästen och sen packa iväg och åka till stugan till i morgon i alla fall. För i morgonkväll blir det nya tag med träning. Jag och syrran har bokat in oss i två timmar. Dags för nya övningar och nytändning. Dessutom har jag varit så lat så jag känner mig fet och han tränar som fan. Blääää.

4 thoughts on “Vi skjuter fram hångel

  1. Åja. Jag minns tydligt att jag med känsla sa till Vikingen att även medioker sex måste vara bättre än ingen sex alls innan vi hamnade i bingen. Där kan jag säga att sanningen vida överträffade dikten. 😉
    Vad har du att förlora?

Kommentera

