Känslan

Den där känslan när man får en ny FB-vän fast man inte ville ha den. Det enda man gjort var att bläddra genom nyheterna och ser att systerdotterns kille nyss blev vän med den killen. Några minuter senare står det att xx född i slutet av 80-talet accepterade din vänförfrågan. Man känner inte människan mer än till namnet, har inget gemensamt och då undrar man var det gick fel. 1. Min mobil som tydligen lägger till folk man bläddrar förbi utan att ens gå in så sidan. 2. Att någon accepterar en vänförfrågan utan att fundera. 3. Ja va fan är det tredje problemet? Nåja den känslan att folk tror att jag samlar på randomvänner eller dom som accepterar What ever…vilket är värst liksom? Och slutligen när är det okej att unfriend? Svåra frågor och vad gör man åt känslan?

6 thoughts on “Känslan

  1. Jag hade unfriendat (wow, det ordet måste bara komma med i SAOL snart! 🙂 ) men det är lättare för mig som bor i en större stad. Men i övrigt håller jag med Notloveliest, skyll på luren!

Kommentera

