Hälsning från soffhörnan

Jag tar mig inte härifrån, inte ens för att sova. Plågade mig för att vara vaken och se Alexander och sen somnade jag in och vaknade på sommartiden klockan 13!! Alltså hur kan man sova så här mycket? Eftersom jag varit lite trött så gör jag som kroppen säger, sover eller i alla fall stanna kvar här i hörnan till liggsåren blir för svåra ;).

Fick meddelande från stallägaren att hon somnat ifrån hästarna igår så dom har sovit ute, suck. Nåja bara han håller sig frisk, mat har dom i stora lass. I morgon bär det av flyttlasset till nya stället. Ska faktiskt bli skönt med ett riktigt stall där vi får bättre plats.

Skulle åka ut och handla och göra bort stallet men insåg att En riddares historia går på teve, alltså har du inte sett den SE DEN!! Heath Ledger igen, han kan man inte få för mycket av. Dessutom återigen en film som löst baseras på en gammal klassiker Chausers Cantenbury tales och medeltid. Måste se den färdigt, sen köpa snus och nåt gott innan det blir samma läge igen. Roligt värre :D. Btw har inte Kaxig hört av sig mer så vi ser ju om han dyker upp i morron som det var sagt.

Kommentera

